Por favor, peco a Mulher de Deus, ...

    Nobody is reading this thread right now.

"Oh the depth of the riches both of the wisdom and knowledge of God!" Read about the deep things of God and the riches of his grace. This and other resources are now integrated into the Virtual Prayer Partner that you can interact with.
Thank you for giving us the privilege to pray on your behalf. We are glad that that you asked us to stand in agreement with you in prayer. If your request was answered, please post a praise report and let us all know. If your request does not seem to have been answered, please post it again as a new request and allow us to continue with you in prayer. We all hope that our prayers are answered in the way that we want. Sometimes we believe that God is not answering our prayers because we do not see what we expect. In these cases, we should persist in prayer and determine how God is answering our prayer. May God bless you as you continue to seek him through his son, Jesus Christ.
 

Similar Requests

Pai celestial, eu te peco Tua presence em mim neste momento de aflicao professional que estou passando desde ha quase 3 anos consecutivos. Toca me Senhor Jesus. Eu tanto Te necessito na minha vida. Eu quero ver o brilho da Tua presence sobre a minha vida fisica e Profissional. Em nome do Senhor...
Replies
7
Views
63
Irmaos da fe, Eu vos peco oracao pelo meu emprego. Estou a cerca de 4 anos que nao consigo arranjar um contrato em nenhuma Organizacao nacional e/ou Internacional. Estou passando momentos mais dificeis da minha vida financeira. Tenho orado sempre para Deus ouca o meu pedido. Em nome do Senhor...
Replies
4
Views
46
Senhor Jesus, eu Te peco que me toque com a tua santa mao, para a Tua misericordia me alcance. Estou aflito na minha vida financeira, professional e economica. Estou perfazendo 4 anos nesta situacao. Senhor Jesus, toma me com as Tuas santas maos para que um dia possa Te glorificar pela Tua...
Replies
10
Views
70
Eu, vos saudo e desejos que tenham o verdadeiro encontro com Senhor Jesus daqui em diante. Eu e voce, precisamos e necessitamos da presence do Altissimo em nossas vidas para todo sempre. Para aqueles que estao numa situacao de aflicao, por qualauer motive, seja ele, doenca, problemas de...
Replies
6
Views
48
Senhor Jesus, muito obrigado por nao ter respondido as minhas suplicas pelo emprego e pela minha saude desde ha 4 anos que perdi o tal emprego e ha muitos anos (8), rogando pela saude. Eu sei que Deus, tem o seu tempo totalmente diferente do meu. Por isso, eu tenho a confianca que Ele vai me...
Replies
8
Views
28
Your donations for running this web site are greatly appreciated.

Click To Make A Donation

Latest Blogs & Articles

Top Bottom