Por favor, peco a Mulher de Deus, ...

    Nobody is reading this thread right now.

Por favor, peco a Mulher de Deus, para orar por mim. Tenho problemas de emprego que nunca consigo encontrar ca em Mocambique. Ja mendei se a memoria nao falha, milheres de CV para diferentes NGOs que operam ca Mocambique. Por favor peco vossa util ajuda para ter esta saida. Neste momento, colei uma vaga de character nacional, sobre o screen do meu televisor pedindo que o Poder do Altissimo venha intervir neste assunto. Estou tambem sofrendo de problemas que considero spiritual. Problemas de coracao sempre que chego a minha cama. Bate muito e ate o som dos batimentos cardiacos, ouco como se o coracao estivesse nos meus ouvidos. Fico mal. Muitas doencas estao aparecendo, como Hernia direita, caroco na abdomen e diminuicao visual progresso. Por favor, ajudem-me na oracao para eliminar todos estes problemas (espirituais, fisicos, financeiros e profissionais que estou enfrentando neste momento. Muito obrigado pela vossa consideracao e tenho Fe, que tudo isto acabara mesmo durante a vossa oracao. Emmanuel! Deus eh conosco. Francisco Machope Nampula, Mozambique.
 
A riveting and compelling call to prayer shows you that your prayer life can be what God intends it to be. The child of God is driven to say, “I must pray, pray, pray. I must put all my energy and all my heart into prayer. Whatever else I do, I must pray.” This and other resources are now integrated into the Virtual Prayer Partner that you can interact with.
Topic Automatically Translated From Portuguese Language:

Please I ask the Woman of God to pray for me. I have employment problems that I can never find ca in Mozambique. I have already mentioned, if memory serves, thousands of CVs for different NGOs operating in Mozambique. Please I ask for your useful help to have this output. At this moment, I pasted a wave of national character, on the screen of my television asking that the Poder do Altissimo come to intervene in this matter. I am also suffering from problems that I consider spiritual. Heart problems whenever I come home. It beats a lot and even the sound of a heartbeat, I hear it as if my heart is in my ears. I feel bad. Many diseases are appearing, such as right hernia, lump in the abdomen and decreased visual progress. Please help me in prayer to eliminate all these problems (spiritual, physical, financial and professional that I am facing right now. Thank you very much for your consideration and I have faith that all this will end even during your prayers. Emmanuel! God is eh with us Francisco Machope Nampula, Mozambique.

Source Text:

Por favor, peco a Mulher de Deus, para orar por mim. Tenho problemas de emprego que nunca consigo encontrar ca em Mocambique. Ja mendei se a memoria nao falha, milheres de CV para diferentes NGOs que operam ca Mocambique. Por favor peco vossa util ajuda para ter esta saida. Neste momento, colei uma vaga de character nacional, sobre o screen do meu televisor pedindo que o Poder do Altissimo venha intervir neste assunto. Estou tambem sofrendo de problemas que considero spiritual. Problemas de coracao sempre que chego a minha casa. Bate muito e ate o som dos batimentos cardiacos, ouco como se o coracao estivesse nos meus ouvidos. Fico mal. Muitas doencas estao aparecendo, como Hernia direita, caroco na abdomen e diminuicao visual progresso. Por favor, ajudem-me na oracao para eliminar todos estes problemas (espirituais, fisicos, financeiros e profissionais que estou enfrentando neste momento. Muito obrigado pela vossa consideracao e tenho Fe, que tudo isto acabara mesmo durante a vossa oracao. Emmanuel! Deus eh conosco. Francisco Machope Nampula, Mozambique.
 
I have prayed in Jesus' name that God will answer your prayer request according to God's perfect love, wisdom, will, timing, grace, and mercy.

Please Pray This Prayer From Your Heart: God I ask You in Jesus' name bless me with the desires of my heart that is the will of God for my life and the lives of those I pray for. God heal me totally in all areas of my life. Make me whole in You. Bless me to prosper, walk in excellent health, and never stop growing in the grace, knowledge, wisdom, and love of Christ Jesus. Bless me with a deep and abiding love to read, study, listen to and meditate upon Your Word. God let Your Word dwell within me richly. So that I may come to know You better, love You more, and make You known. God help me, show me how, and bless me to have an ever-growing closer, stronger, more intimate relationship with You. God bless me with and cause me to always think, act, and react with a God solution-focused heart, mind, attitude, and spirit. God help me and bless me to walk in the truth, faith, hope, and love of Your Word and presence in my life. God place Your angels all around me to cover and protect me from all sickness, evil, hurt, harm, danger, accidents, the plans of my enemies, and the plans of the enemy of my soul. God deal with all my enemies according to Your Word. God all that I have asked of You in this prayer, please do the same for the writer of this prayer, all those I love and care about, and all those who love and care about me. And God please bless each of us to always walk in the integrity, love, character, and habits of Christ Jesus. Let us all live our lives for Your glory and good pleasure. God please forever honor this prayer over each of our lives. Amen, so be it by faith, and by faith, it is so. God Thank You for answering this prayer and Thank You for loving me. Thank You. Thank You. Thank You Lord Jesus. Prayer written by Encourager Linda Flagg, M.A., Board Certified Professional Christian Life Coach

God Will Fight For You!
 

Similar Requests

Pai celestial, eu te peco Tua presence em mim neste momento de aflicao professional que estou passando desde ha quase 3 anos consecutivos. Toca me Senhor Jesus. Eu tanto Te necessito na minha vida. Eu quero ver o brilho da Tua presence sobre a minha vida fisica e Profissional. Em nome do Senhor...
Replies
7
Views
63
Irmaos da fe, Eu vos peco oracao pelo meu emprego. Estou a cerca de 4 anos que nao consigo arranjar um contrato em nenhuma Organizacao nacional e/ou Internacional. Estou passando momentos mais dificeis da minha vida financeira. Tenho orado sempre para Deus ouca o meu pedido. Em nome do Senhor...
Replies
4
Views
46
Senhor Jesus, eu Te peco que me toque com a tua santa mao, para a Tua misericordia me alcance. Estou aflito na minha vida financeira, professional e economica. Estou perfazendo 4 anos nesta situacao. Senhor Jesus, toma me com as Tuas santas maos para que um dia possa Te glorificar pela Tua...
Replies
10
Views
70
Eu, vos saudo e desejos que tenham o verdadeiro encontro com Senhor Jesus daqui em diante. Eu e voce, precisamos e necessitamos da presence do Altissimo em nossas vidas para todo sempre. Para aqueles que estao numa situacao de aflicao, por qualauer motive, seja ele, doenca, problemas de...
Replies
6
Views
48
Senhor Jesus, muito obrigado por nao ter respondido as minhas suplicas pelo emprego e pela minha saude desde ha 4 anos que perdi o tal emprego e ha muitos anos (8), rogando pela saude. Eu sei que Deus, tem o seu tempo totalmente diferente do meu. Por isso, eu tenho a confianca que Ele vai me...
Replies
8
Views
28
Your donations for running this web site are greatly appreciated.

Click To Make A Donation

Latest Blogs & Articles

Top Bottom