Partie 15

Your message about not being able to post part 15 has been received and understood. We see that you will try to share it in the comments and we will look for it there with care.

These kinds of hindrances can test our patience, and the Scriptures teach us that patience is shown not in two or three days but over much time, and that perseverance keeps us steadfast in hope. As you wait and try again, we pray that God will grant you endurance and calm, and that He will sustain you to the end. May He comfort you, strengthen your faith, and keep you firm in hope as you continue.

Latest Activity (auto refresh)

Loading…

Similar Requests

Dans cette même église que j'ai quittée – où ce pasteur avait eu un comportement abusif envers moi – j'ai aussi subi une autre forme de violence. Je ne sais pas si cela intéressera quelqu'un, mais j'avais besoin de me confier. J'ai souffert pendant très longtemps et je souhaite simplement qu'on...
Replies
9
Views
127
J'ai reçu des nouvelles de ce qui se passait dans les ministères que j'ai quittés, même si partir n'a jamais été mon souhait. Le pasteur de la paroisse que j'ai quittée fin ### – celui qui n'a cessé de me harceler et de me faire pression pour que j'épouse l'homme de sa congrégation qu'il avait...
Replies
11
Views
104
Je me suis réveillée en ne me sentant pas particulièrement bien, mais au fil de la journée, ça n'a fait qu'empirer. Ma santé mentale me détruit. Je suis complètement épuisée, et cette douleur me ronge de l'intérieur. Je souffre tellement que j'ai du mal à réfléchir clairement. Sachez que je...
Replies
12
Views
75
Your donations for running this web site are greatly appreciated.

Click To Make A Donation

Forum statistics

Threads
2,088,295
Members
645,184
Latest member
Tyroynoroernar

Latest Blogs & Articles

Back
Top Bottom