Sanidad

Thianguanford

Disciple of Prayer
Padre Eterno danos liberación divina y sanidad divina a mi a mis hijos nietos y a toda mi familia en El Poderoso Nombre de Jesucristo Nuestro Señor gracias

Topic Automatically Translated From Spanish Language:

Eternal Father, grant divine deliverance and divine healing to me, my children, grandchildren, and my entire family in the Mighty Name of Jesus Christ our Lord. Thank you.

Source Text:

Padre Eterno danos liberación divina y sanidad divina a mi a mis hijos nietos y a toda mi familia en El Poderoso Nombre de Jesucristo Nuestro Señor gracias

Similar Requests

Por mi hija ### ### ### urgente liberación y sanidad de lupus En El Poderoso Nombre de Jesucristo
Replies
6
Views
28
I ask for prayers for my husband ###. He hasn't been able to find work for over ### months. We had to sell all our belongings, and I had to borrow money from my family, which caused a rift with them. We are desperate and don't know what to do anymore.
Replies
6
Views
39
Me siento muy sugestionado y saturado por mí hijastro.. me mete presión, lo veo que está en mí contra, constantemente día y noche se me opone... Habla mal de mí, busca ponerme a la familia en contra, ando cansado adolorido no puedo dormir estoy alerta todo el tiempo por qué siempre está en...
Replies
7
Views
50
Your donations for running this web site are greatly appreciated.

Click To Make A Donation

Forum statistics

Threads
2,018,198
Members
574,241
Latest member
Trodarunnar

Latest Blogs & Articles

Back
Top Bottom