abundantlyblessed
Beloved of All
Lord please please transform please my whole beauty skin hair teeth appearance figure confidence please in every way now please renew restore my whole beauty youth please lord in every way now please pied bless me please to please look 25 years younger what I really am. please in every way now always bless your beauty your glory your radiance your shining glory please lord to please pleaee be upon every single part of me in every way now always please pied build boast please my whole confidence self-esteem self-worth incredibly abundantly please in every way now please pleaee bless me please lord with the total very very best ever compliments in every way now ahead everywhere I go please lord bless me please to please please outshine every all girls women in every way everywhere I go now always please in Jesus name please lord bless me me please to pleaee look and feel a totally million dollars very stunning very radiant beautiful very confident please lord in every way now more more every day please lord transform my whole beauty appearance now please in Jesus name please.