Terug komen

Anonymous

Beloved of All
Willen jullie alsjeblieft bidden voor ### dat ### de weg terug mag vinden bij God. En dat ### een goed werk mag vinden. Waar ### een zelfstandige en vrije vrouw van kan worden. En bid alsjeblieft voor 2 goede vrienden van ### dat ze elkaar geen pijn doen en terug vrienden mogen worden in Jezus Naam. 🙏 Amen

Topic Automatically Translated From Dutch Language:

Would you please pray for me that I may find my way back to God. And that I may find good work, where I can become an independent and free woman. And please pray for two good friends of mine, that they may not hurt each other and may become friends again in Jesus' name. Amen.

Source Text:

Willen jullie alsjeblieft bidden voor mij dat ik de weg terug mag vinden bij God. En dat ik een goede werk mag vinden. Waar ik een zelfstandige en vrije vrouw van kan worden. En bid alsjeblieft voor 2 goede vrienden van me dat ze elkaar geen pijn doen en terug vrienden mogen worden in Jezus Naam. ? Amen

Similar Requests

Willen jullie alsjeblieft bidden voor ### vriend die al meer dan ### jaar paniekaanvallen heeft. Dat hij rust mag vinden in zijn hoofd. En dat hij bij zijn kindjes kan zijn zonder aanvallen in Jezus zijn naam Amen 🙏 en dank u allemaal dat God jullie mag zegenen
Replies
7
Views
63
Liefste broeders en zusters willen jullie bidden alsjeblieft dat ik een goeie opleiding mag vinden en een goeie job in Jezus naam. 🙏
Replies
5
Views
54
Willen jullie alsjeblieft mee bidden voor een vriend hij heeft kanker en is uitgezaaid hij ligt op palliatieve zorg ik geloof met heel mij hart als we samen bidden dat hij het haalt God geneest in Jezus naam Amen 🙏 dank u wel
Replies
7
Views
118
Your donations for running this web site are greatly appreciated.

Click To Make A Donation

Forum statistics

Threads
2,025,727
Members
583,259
Latest member
Blayrandira

Latest Blogs & Articles

Back
Top Bottom