Prier pour moi que le seigneur me ...

    Nobody is reading this thread right now.

Bendori

Disciple of Prayer
Prier pour moi que le seigneur me délivre totalement de la pauvreté, du lien familiaux, qu’il met fin aux esprits familiaux qui combat ma vie, les esprits de la pauvreté, du célibat, d’échecs et de blocage. Que je sois complètement libre. Que le seigneur bénisse et protège l’agence de voyage one Travel service.
 
Do you know how to pray? Read this powerful compilation of Spurgeon, Ryle, Bunyan and others. Includes titles such as Continue in Prayer, Hindrances to Prayer, and What True Prayer Is. This and other resources are now integrated into the Virtual Prayer Partner that you can interact with.
Topic Automatically Translated From French Language:

Pray for me that the Lord delivers me totally from poverty, from family ties, that he puts an end to the family spirits that fight my life, the spirits of poverty, celibacy, failures and blockages. That I am completely free. May the Lord bless and protect the travel agency one Travel service.

Source Text:

Prier pour moi que le seigneur me délivre totalement de la pauvreté, du lien familiaux, qu’il met fin aux esprits familiaux qui combat ma vie, les esprits de la pauvreté, du célibat, d’échecs et de blocage. Que je sois complètement libre. Que le seigneur bénisse et protège l’agence de voyage one Travel service.
 
I have prayed in Jesus' name that God will answer your prayer request according to God's perfect love, wisdom, will, timing, grace, and mercy.

Please Pray This Prayer From Your Heart: God I ask You in Jesus' name bless me with the desires of my heart that is the will of God for my life and the lives of those I pray for. God heal me totally in all areas of my life. Make me whole in You. Bless me to prosper, walk in excellent health, and never stop growing in the grace, knowledge, wisdom, and love of Christ Jesus. Bless me with a deep and abiding love to read, listen to, meditate upon, study, and obey Your Word. God let Your Word dwell within me richly. So that I may come to know You better, love You more, and make You known. God help me, show me how, and bless me to have an ever-growing closer, stronger, more intimate relationship with You. God bless me with and cause me to always think, act, and react with a God solution-focused heart, mind, attitude, and spirit. God help me to always be aware and walk in the truth, faith, hope, and love of Your Word and presence in my life. God place Your angels all around me to cover and protect me from all sickness, evil, hurt, harm, danger, accidents, the plans of my enemies, and the plans of the enemy of my soul. God deal with all my enemies according to Your Word. God all that I have asked of You in this prayer, please do the same for the writer of this prayer, all those I love and care about, and all those who love and care about me. And God please bless each of us to always walk in character and habits of Christ Jesus. Let us all live our lives for Your glory and good pleasure. God please forever honor this prayer over each of our lives. Amen, so be it by faith, and by faith, it is so. God Thank You for answering this prayer and Thank You for loving me. Thank You. Thank You. Thank You Lord Jesus. Prayer written by Encourager Linda Flagg, M.A., Board Certified Professional Christian Life Coach


Please Read Wait On The Lord! Click on the link below.
 

Similar Requests

Que le Seigneur Dieu se manifeste puissament dans la croissade d evangelisation a Meteo et les ames soient gagnees et qu un nouvelle eglise soit implantee.
Replies
8
Views
55
Merci pour le message, prions pour que Jésus christ nous donne la force de résister contre les assauts de Satan
Replies
10
Views
53
Bonjour, je loue l'éternel du faite que depuis que vous avez commencé en prier , plusieurs opportunité de jobs commencent à se présenter , je demande de prier pour dans toutes ces opportunités que seul la volonté de Dieu se fasse dans ma vie. Que Dieu me dirige dans un JOB qui va lui donner...
Replies
10
Views
67
Bonsoir, je loue l'éternel de la grâce qui ne cesse de réaliser dans ma vie, malgré la guerre rude que le diable livre dans ma vie avec espoir de la victoire de notre seigneur jésus christ , je vous demande de prier pour ma femme qui avait une grossesse de trois mais subitement le fétus est mort...
Replies
10
Views
102
Seigneur je laisse ma vie entre tes mains , depuis 1996 au mois de mars , date de mon baptême ,Satan se attaquer à mon intégrité physique ,en infligeant une maladie chronique , en cela s'ajoute une difficulté de la vie et dans ma famille je suis le plus pauvre. Qui vient de constituer un grand...
Replies
9
Views
51
Your donations for running this web site are greatly appreciated.

Click To Make A Donation

Latest Blogs & Articles

Top Bottom