jag ensam ###

nyt on aina vuodella eteen päin menoissa se, miten sairastan, Jumalalle Jumalalla Jumalalta, muistamaan jo äidinkin näin oleskelleen; etten voi mitään ihmisille en Jumalalle, pyydän äitinikin seurassa Jeesus Kristus Jumala Pyhä Henki Enkelit, mitään iankaikkisuuteen muutakaan

Similar Requests

"kysyn Herra saada kokea miten olen oikeassa, mutta he ovat numeroituja ja rekisteröimättömiä ja numeroita he ovat: osoitusta äidille ja minulle Herra! "Auttakaa!"/Mutta he ovat pois numeroista ja vaikkakin numeroissa. Jumalan Iankaikkisuus Äidillä ja minulla Iankaikkisuus Lohdutustakin!" Bless...
Replies
8
Views
32
Pyyntöni Havaittuani listat tai miten sijaa numeroina asiatieto, ei asiatieto, mutta suoralta Herran se on pois Luoduilta Kädeltä Herra! Taimille ###, ###, ###? "auttakaa!"
Replies
6
Views
15
Ajalla suhteen voittamaton musiikintekijä minä? Vuonna ### ja maat osallistuneet, minun puolesta? Jumala/Kuule minua ja auta minua? En voi mitään ajassamme? Osallistuja voittamaton Huutaa ja Äiti huutaa: "auttakaa!" You! The Name! To my mother and to me, shouting! Me and my Mother/This year ###...
Replies
9
Views
56
Your donations for running this web site are greatly appreciated.

Click To Make A Donation

Forum statistics

Threads
2,058,412
Members
613,540
Latest member
Wheyrior

Latest Blogs & Articles

Back
Top Bottom