jag ensam ###

nyt on aina vuodella eteen päin menoissa se, miten sairastan, Jumalalle Jumalalla Jumalalta, muistamaan jo äidinkin näin oleskelleen; etten voi mitään ihmisille en Jumalalle, pyydän äitinikin seurassa Jeesus Kristus Jumala Pyhä Henki Enkelit, mitään iankaikkisuuteen muutakaan

Latest Activity (auto refresh)

Loading…

Similar Requests

"kysyn Herra saada kokea miten olen oikeassa, mutta he ovat numeroituja ja rekisteröimättömiä ja numeroita he ovat: osoitusta äidille ja minulle Herra! "Auttakaa!"/Mutta he ovat pois numeroista ja vaikkakin numeroissa. Jumalan Iankaikkisuus Äidillä ja minulla Iankaikkisuus Lohdutustakin!" Bless...
Replies
8
Views
64
Tarvitseva asian osoittajana, mitä tarvitsisin sanoisimme, mukaan Herra Jeesus /Herra Jeesus Kristus on Herra/ nimessä? Iankaikkisuus ja puheissa ja kirjoitus tyylit kielten numeroituja jo Jumalalla ennen kuin mitään osoitteissamme? Oikeutta ja Asiaa! Pyytävät! ### ### ### ### ### ### ### ###...
Replies
11
Views
180
Katsahtamaan mitä olen menettäneenä ajassa, paikassa? Pois se Luodun mahdollisista väliin tulon aihetumaa/Herra Jeesus Kristus Jumala Pyhä Henki; on tässä nimesi laajuus selittelemättä? Auttamaan äitini sukutaustamme ja minä äitini sukua yksinäisyys, Tarvitsemme? Herra! We Shouting to The Universal!
Replies
11
Views
55
Your donations for running this web site are greatly appreciated.

Click To Make A Donation

Forum statistics

Threads
2,071,712
Members
628,449
Latest member
Loroersil

Latest Blogs & Articles

Back
Top Bottom