Rukousaihe

• Thread starter Thread starter eliisa meskanen
  • Start date Start date

Status
Not open for further replies.
E

eliisa meskanen

Guest
dear god,

ohjaa raijan leikkaus,siunaa kirurgia ja assistentteja,anest esia hoitajia ja lääkäreitä..paranna raija,anna näkö takaiisn,lohduta,vahvista,anna yli ymmärryksen menvä rauhasi.anna uni rauhaisa,paranna mieli ja uudista työsi,paranna veikko,tero ja päivi,auta teroa ja päivuä homejutussa,auta taloudellisesti,siunaa maijaa ,matiasta,tautua,alicea,akselia,ilmaria ja helenaa,katria.

pelasta , varjele ja ohjaa,johdata,siunaa pekkaa,anna voitelunlisääntyä,pelst väinö ja jatta ja lapset,pelasta sukumme,siunaa veksin juhlat,

pelasta janne ja siru,ilmesty heidän elämään,pelasta ja auta.

näet työni,anna viisaus ja taidollisuus,ohjaa hakua,anna onnistua haastattelussa,anna minun saada se vakanssi,tapahtukoon kuitenkin sinun tahtosi,siunaa ppkl.n henkilökuntaa,anna hyvä ilmapiiri, siunaa ja johdata tk ja esh kokous,siunaa lomani ja opiskeluni.kitos varleuksesta ja johdatuksesta ja terveydestä ,ruuasta juomasta ja vaatteista,kodista ja ysrävistä,siunaa kuoroa ja pöiviä,ja perhettä, siunaa läpärinn johtoa,pastoreita,diakoneja,teroa,taloutta,kaikia työmuotoja ja niiden johtajia.

siunaa kepaa jareijao,paranna molemmat

kiitos jeesus,

siunaa eilaa ja eijaa pelasta.KIITOS JEESUS

Status
Not open for further replies.

Similar Requests

Minua saa muistaa rukousin tarvitsen selkeän johdatuksen elämääni ja Pyhän hengen täyteyden ja ### asuntoa ### huonetta ja sauna sekä ### henkilöauto jolla voin muuttaa pois kotoa ja kunnon työpaikka haluan saada olla rauhassa ja turvassa tutkia Pyhää Jumalan sanaa ja rukoilla maailman ja...
Replies
5
Views
196
Minua saa muistaa rukousin tarvitsen nyt aivan konkreettista apua talous on kuvalla ja maaseudulta vuokra asunto mieluummin vanha okt 1h tai 2 mieluummin puulämmitteinen ja kunnon työpaikka haluan saada olla rauhassa ilman että aina häiritään olen mies joka haluaa kantaa myös toisen asioita...
Replies
10
Views
273
Pyydän rukousta hampaiden puolesta. Ystävälläni ### syöpä kasvoissa Jeesus paranna.
Replies
8
Views
232
Your donations for running this web site are greatly appreciated.

Click To Make A Donation

Forum statistics

Threads
2,020,328
Members
576,895
Latest member
Lioranmore

Latest Blogs & Articles

Back
Top Bottom