My Girlfriend

• Thread starter Thread starter Adam C.
  • Start date Start date

Status
Not open for further replies.
A

Adam C.

Guest
Hej!

Jag vill gärna att ni ber för min flickvän. vi har varit i tillsammans i två och ett halvt år. Jag har kommit längre i min vandring med Gud. Hon har inte kommit så långt men hon vill och jag tror att Gud vill göra något i hennes liv. Han har talat till henne men mycket påverkan från familj och även vänner har gjort att hon inte alltid riktigt får tag i Gud. hon har t.ex. svårt att se att man kan ha en personlig relation att Jesus kan vara ens vän. Detta beror mycket på hennes Guds syn osv. Det enda jag vill det är att ni ber att hon verkligen får möta Jesus. att den påverkan från världen, från hennes familj, vänner osv. inte ska få henne att bli en slentrian kristen utan att hon verkligen får ta sitt liv med Jesus seriöst. Tack Gud välsigne er!

Status
Not open for further replies.

Similar Requests

Dear God, please open communication between me and my girl friend, ###. I love her and miss her. Please open her heart that she my reach out to me soon via a text or phone call. I pray that you will answer my prayer that I will hear from her soon. In Jesus name, amen ### 7-16-###
Replies
9
Views
72
Dear God, please allow me to hear from my girlfriend (###) as soon as possible. I love her and miss her dearly. Please open her heart that she will reach out to me soon. Let me know where we stand together. Please answer my prayer. In Jesus name, amen ### 6-8-###
Replies
10
Views
101
Dear God, i really miss my girlfriend, ###. Please let me hear from her soon. I pray you will answer my prayer for communication with her soon. In Jesus name, amen ### 5-28-###
Replies
9
Views
74
Your donations for running this web site are greatly appreciated.

Click To Make A Donation

Forum statistics

Threads
1,987,290
Members
545,656
Latest member
Qaushill

Latest Blogs & Articles

Back
Top Bottom